13 Kasım 2012 Salı

Hastalık içinde sevgi....

    Bir hasta oldunuz mu hayat size hiç de güzel gelmiyor. Burnunuz akıyor başınız ağrıyor ve tabiki yatak çok tatlı geliyor. İnsanlara durumu anlatamıyorsunuz. Bütün gününüz yatağınızda geçiyor.
    Sevmek aslında bir umuttur. Hayata bağlanmanızı sağlayan, bir yaşama sevincidir. O olmasa ne yapardık bilemiyorum. Düşünsenize sevgi olmasa nasıl olurduk. Karşı cins sevgisinde var bu sevgi içinde ama herşey dahildir sevgide. Bir erkeğin arabasına olan sevgisi bir kadının evine olan sevgisi, çocuğun oyuncağına olan sevgisi. Hayatta bir şeye tutunuyoruz ve onu asla bırakmak istemiyoruz. O olmasa çok kötü bir ruh haline dönüyoruz. Herkes yabancı geliyor ve hiç birşey anlamıyorsunuz. Bizler de dışarı karşı birşeyler eksik diyorlar ama ne olduğunu çözemiyorlar.
    Benim bir tane kalemim var tüm sınavlara girdiğim yanımdan ayırmadığım kalemim. Bir keresinde kaybettim heryeri aradım taradım ama bulamadım. En sonunda memlekete gittiğim de tekrar aldım ama eskisi gibi bir his yoktu ben de o kaleme karşı. İşte bir şeye bağlandığımız da o gidince hemen aynısını istiyoruz. Bu eşya da olabilir hayvanda ya da bir sevgilide . Bizler o şeylere bir anlam yüklüyoruz ve o anlam bizim için bir hayatı temsil ediyor.
    Sevgili bizim için hayatın bir neşesi, tutunmamızı sağlayan bir dal gibidir. O olmasa herşey bize ters geliyor içimizden ağlıyoruz ve ne yapacağımızı düşünüyoruz. Arkadaşlarımıza durumu anlattığımız da ya sana kız mı çok ya da daha iyi bir çocuk bulursun gibi laflar geliyor. Aslında bazen de haklı oluyorlar da . Ama işte o an siz bu cümlelerdeki anlamı bulamıyorsunuz ve bu da sizin için arkadaşlarınızın sizi düşünmediği anlamına geliyor. Sevgide ki derinlik sonsuzdur, sevgiliniz size bir hediye aldığında sevinirsiniz bir hediye daha aldığında yine sevinirsiniz yani o sevinme eylemi asla bitmiyor. Hep tekrar ediyor ve daha bir derinden hissedercesine.
     İnsanlara verilen en güzel özelliklerden biri de sevgidir. Ne sevgisi olursa olsun asla bitmeyen tükenmeyen bir sevgi . Ben de sevgi yok diyen de bile bir şey için ufacık bir sevgi vardır. Sevgisini kendi yok ediyordur ama yine de başaramıyordur. Bir olayda bir den parlayabilir ama farkında değildir. Eğer sevginiz varsa hayat size çok güzel geliyordur. Yoksa da çıkartın onu yoksa hayat berbat bir yerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder